شرکت چدن ریزان پیشرو در سال 1390 با مسئولیت محدود تاسیس گردیده ، که هم اکنون در زمره شرکت های برتر صنعت داربست فلزی کشور شناخته می شود . ساختار مدیریتی این مجموعه همواره در تلاش بوده است که در توسعه و تعالی زیر ساخت های عمرانی کشور و صنعت داربست ایفای نقش نماید و با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی و ماشین آلات پیشرفته در راستای تحقق اهدافی چون استاندارد سازی و فناوری های نوین ساختمانی گام بردارد . 

با چنین رویکردی که تامین نیازهای کیفی و کمی طیف وسیعی از مشتریان در اولویت قرار گرفته ، ساختارها و فرآیندهای خدمات دهی این شرکت به شرح ذیل معین گردیده است : 

  • طراحی و تولید انواع بست و اتصالات داربستی استاندارد ( محصولات با نشان استاندارد ملی 10305 )
  • ریخته گری و تولید انواع قطعات چدنی ( شامل دریچه های منهول ، قطعات یدکی آسانسور ، خودرو ، ماشین آلات راه سازی و راه آهن و ... )
  • ریخته گری و تولید قطعات یدکی پروژه های عمرانی ( نفت و گاز و پتروشیمی و دریایی و ... )
  • روند آماده سازی محصولات ( تولید ، کنترل کیفی و ارسال نمونه جهت آزمایش ، تائید و نظارت کارشناسان ، بسته بندی و کد گذاری بر اساس استاندارد ISO)

دانش فنی و تجربه گروه بازرگانی و تولیدی چدن ریزان پیشرو در زمینه طراحی و تولید انواع بست های داربستی سبب شده است که ساختار ها و فرآیندهای خدمات دهی رفته رفته کامل تر گردیده و بر اساس نیاز مشتریان شرکت به شکل استاندارد درآید . همچنین ارائه محصولات با کیفیت عالی باعث شده که فعالان عرصه محصولات داربست فلزی به همکاری مستمر با این شرکت ادامه داده و در مرور زمان به این مجموعه شمار زیادی از موفق ترین افراد و شرکت های پویا در عرصه صادرات ، توزیع  و مصرف محصولات داربستی افزوده شود . 

اعتماد مشتریان و خوش نامی چدن ریزان پیشرو بزرگترین سرمایه این شرکت بوده و کسب رضایت مشتریان بر اساس تنوع شرایط فروش ، ارائه خدمات واقعی پس از فروش و ارسال کاملا رایگان محصولات با برند دارکوب بزرگترین ارمغان این مجموعه می باشد . 

 

فایل های ضمیمه